URV-Conferències científiques
   Conferències científiques Àrea restringida  
Fitxa de la conferència
Títol LA VISITA D’UN CLIENT MISTERIÓS PER A LA MILLORA DE L’EXPERIÈNCIA TURÍSTICA
Descripció En el sector turístic és important conèixer la satisfacció dels turistes en visitar un destí. A més, per als hotelers és important conèixer la valoració de la seva experiència i estada en els seus establiments. El gestor turístic i tot el seu equip de màrqueting han de treballar perquè aquesta experiència sigui memorable i que es recordi al llarg del temps. Per a mesurar aquesta experiència i satisfacció utilitzem diferents eines com poden ser: les enquestes de satisfacció, els comentaris que apareixen en les xarxes socials, l´èxit dels programes de fidelització, etc. Explicarem tots aquests conceptes de màrqueting turístic i a més pensarem que fa el Mystery Guest o Client Misteriós quan visita un hotel i es fa passar per un client més. Al final de la seva visita després d´observar, conversar i analitzar és qui aportarà solucions i noves propostes per a la millora de la qualitat i el servei.
Durada 50 minuts
Idioma Indistint (Català o castellà)
Nombre d'edicions 3
Àmbit principal Ciències Socials
Altre àmbit
Ponent Principal Maria Noemí Rabassa Figueras - Dept Gestió d'Empreses
Material Ordinador i canó de vídeo
Observacions  



Tornar al llistat de conferències